Is efficiënter werken de oplossing?
Je bent op zoek naar manieren om je medewerkers te behoeden voor de gevolgen van stress als gevolg van een hoge werkdruk. Je weet dat het nog wel iets efficiënter en gestructureerder zou kunnen, maar je vraagt je af of dat ook de oplossing is voor jou en je medewerkers. Je hebt gehoord van methodes als Getting Things Done en je vraagt je af of dit ook voor jouw medewerkers zou werken. Maar er is veel aanbod, en je vraagt je af welke training zou passen voor jouw mensen.
Het blijkt dat het afwegen van de verschillende opties voor de meeste beslissers een lastige zaak is. Er is ook zoveel informatie rondom Time Management, en er zijn heel veel aanbieders. Hoe weet je dat je datgene kiest wat bij jouw organisatie en medewerkers past?
Verspil geen tijd en vraag een Gratis Consult
Omdat wij dit probleem vaker bij cursisten tegenkwamen hebben we besloten een gratis consult aan te bieden. In dit consult kan je ons één of meerdere vragen stellen, en wij hopen dat het je meer helderheid biedt, zodat je goed overwogen kan beslissen om een offerte aan te vragen.